Subject: FW: Kallaste, Leesi küla kinnistu hoonete ehitusloa menetlus
From: "Jana Prost" <[email-masked]>
To: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Sep 2024 13:50:25 +0300

Tere veelkord,

Palun registreeri mulle tööülesandeks.

Ette tänades

Jana Prost
Peaspetsialist
Planeerimise osakond

Kooskõlastuste üksus
+372 57 924 753

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Mari Ann Ainsar <[email-masked]>
Sent: Tuesday, September 10, 2024 11:35 AM
To: Jana Prost <[email-masked]>
Subject: Kallaste, Leesi küla kinnistu hoonete ehitusloa menetlus

Tere!

Tegelen Kallaste kinnistule hoonete projekteerimisega ja kirjutan seoses 
teiepoolse p 3 ettepaneku/nõudega viia garaaž sõidutee välimisest servast 
16m kaugusele.

Naaberkinnistul paikneb abihoone sõiduteele sama lähedal kui Kallaste 
kinnistule projekteeritud garaaž. Sellest oleme lähtunud ka projekteeritud 
graaži asukoha valikul ja ei soovi seda sõiduteest kaugemale nihutada.

Kinnistule on seatud erinevad keskkonnakaitselised piirangud ja 
elamukompleksi õueala on niigi väga piiratud.

Tervitades

Mari Ann Ainsar

Raadius Arhitektid

53739093

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.